Plou i no sabeu què fer amb els nens? Aquí trobareu idees, propostes i activitats per fer en família els dies de puja a Tarragona
Fem que la pluja no ens espatlli el dia. Si cauen quatre gotes, nosaltres som dels que ens podem les botes i sortim a caminar, a buscar caragols i el que faci falta, però si tenim al damunt un xàfec d'aquell que dura hores o dies, la cosa canvia. Aquí trobareu idees, propostes i activitats per fer en família durant els dies de pluja que us faran deixar la manta al sofà. Això sí, agafeu paraigua!
1 Experiències lúdiques i projeccions de 360º
El Museu del Port de Tarragona és un espai totalment renovat que ofereix una autèntica experiència a tots els seus visitants i que també està pensat per satisfer la curiositat dels nens i les nenes. Trobareu nova museografia d'emocions a través de la incorporació d'elements visuals i interactius que permetran als nens conèixer el passat, el present i el futur del Port de Tarragona.
També viureu experiències lúdiques i sensorials amb videojocs, audiovisuals de gran format, projeccions de 360 graus i mostres interactives. Just al costat del Museu del Port de Tarragona trobareu El Serrallo, el barri mariner de Tarragona i aquí podreu dinar un bon arròs caldós.
Si voleu veure i sentir com vivien els homes de la prehistòria, us proposem una visita d’allò més interessant a les Coves de l’Espluga de Francolí, tota una experiència per compartir amb família.
Durant la visita sereu espectadors i alhora testimonis de les activitats que els seus habitants hi realitzaven, així com dels seus sentiments i de les seves creences, en definitiva, del seu dia a dia, des del paleolític fins al món íber.
Visitar el Centre Gaudí de Reus és tota una experiència. Aquí podreu observar, tocar i escoltar d'una altra manera. Hi trobareu infraestructures modernes i audiovisuals per aprendre mentre gaudim del temps lliure.
4Cap a la biblioteca: un dia de pluja ple de fantasia
En un dia plujós, la biblioteca és com un oasi per als petits. És com un parc d'atraccions d'històries! Ens refugiem de la pluja i, de sobte, estem envoltats de llibres esperant ser descoberts. Els nens poden llegir, jugar, explorar.... Mentre fora plou a bots i barrals, aquí dins ens submergim en mons màgics i contes. Les gotes colpegen els vidres creant música de fons per a les nostres aventures literàries. En aquest dia gris, la biblioteca és el nostre raig de sol. Anem-hi, que la pluja no ens impedeixi explorar nous mons! Consulta els horaris de la biblioteca del teu poble o ciutat.
5Fòssils a Alcover
Descobreix el emocionant món dels fòssils en família amb l'activitat "Triàsic en família", al Museu d'Alcover. Submergeix-te en una experiència, on podreu explorar els secrets que amaga l'antic mar de les muntanyes de Prades...